niedziela, 1 lutego 2015

Pierwszy post

To mój pierwszy post i... w sumie nie mam pojęcia co mam w nim zawrzeć :x
Więc może się przedstawię. Jestem Paulina, mam 17 lat, uczęszczam do pierwszej klasy liceum w VI LO w Nowym Sącz. Jestem na profilu psychologiczno - językowym, i myślę że z tym kierunkiem będę wiązać swoją przyszłość, choć tak naprawdę nigdy nic nie wiadomo...
Generalnie to miałam już kiedyś kilka blogów, ale za każdym razem jakoś traciłam zapał do tego wszystkiego. Mam nadzieję, że tym razem tak nie będzie. 
Na tym blogu, jak sądzę, będą głównie zdjęcia, ponieważ fotografia to coś co lubię, to chyba moja jedyna pasja. Uwielbiam fotografować zarówno krajobrazy, itp., jak i ludzi, dlatego cieszę się że mam tak wiele ślicznych koleżanek, które będziecie mogli niejednokrotnie podziwiać :)
Jak na tę chwilę mam miliony pomysłów na posty, ale jak będzie, kiedy trzeba będzie to realizować, to nie wiem. Nie wiem, jak często będę tu coś dodawać, wszystko zależy od tego czy będę miała zdjęcia, ale postaram się dodawać je w miarę systematycznie.
No więc to chyba tyle, na koniec zachęcam do zaobserwowania i dorzucam swoje zdjęcie:


6 komentarzy:

  1. Super! Powodzenia. Też wiele razy podchodziłam do tego całego blogowania, ale nie wychodziło.. trzymam kciuki! :)
    maleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuje bardzo. To miłe :)

      Usuń
  2. Ja w sumie tez nie dawno zaczęłam, na pewno tym razem Ci się uda ;) odwiedz mnie na moim blogu niebiesiutka.blogspot.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń