poniedziałek, 13 lipca 2015

Love is in the air

Hejka! No więc na początku chciałam przeprosić za tak długą nieobecność, nie mam na co zrzucić winy, szkoła skończyła się już jakiś czas temu, więc czasu było sporo, materiały na kilka postów również, tylko jakoś chęci zabrakło, no ale już trudno, czasu nie cofnę, pozostaje mi teraz zadośćuczynienie, i obietnica poprawy, haha :D
Tak więc do dzisiejszej notki przygotowałam zdjęcia Klaudii i Konrada, którzy kiedyś się już pojawili. Myślę, że nie tylko ja uwielbiam oglądać zdjęcia zakochanych, jeszcze kiedy prezentują się w ten sposób, tylko pozazdrościć ^^
Więc nie przedłużając już, zapraszam do obejrzenia zdjęć:














3 komentarze:

  1. Zdjęcia są po prostu nieziemskie
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :*
    Wspólna obserwacja?
    zdwojonasila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega sesja! Miazga ! :)
    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń